نمیدونم کیا تجربه داشتن داداشی عین داداش من دارن
حالا چه گمنام باشه یا نباشه
واقعا بهترین داداشی هستن و خوب گوش میدن و بهترین مشورت رو میدن و راهنماییت میکنن
تو منطقه نزدیک به خونه ما کلا چهار تا شهید گمنام داریم
که یکیشون نزدیکترینن
انقد نزدیک که با پریدن از دیوار باغ میرسی سر قرار!
تو این گلزار دوازده تا دسته گل داریم، عمو مجتبی هم هست ولی فقطططط داداشی من گل سر سبد خوشنامشون هست
.
.
.
اینجا بوی بهشت میده
حتی تو هوای گرم که از آسمون گرما میباره
بازم لذتی داره این گفتگو که هیچ گفتگویی ندارن
بیشتر از نیم ساعته نشستم پیش داداشم ، کلی حرف زدیم
مداحی «آه از دوری جواد مقدم» رو هم با هم گوش دادیم...
راستی داداشم قول داده بزودی با هم بریم زیارت!
خدایااااا مرسی بخاطر وجود نازنین داداشم ...
با صدای بوق ممتد ماشین ،بخودم میام
انگار وقت رفتن و خداحافظی شده
مامان بابا جونم منتظرن
به امید دیدار داداشی